Tjo....

Heej, vad gör alla små blogg läsare??


Idag så vaknade jag i örebro, hahha har sovit hos några vi känner.
De fanns en kille som va 95:a som heter vicktor som va så jävligt rolig XD
han spelade gitarr och sjöng typ hela tiden och han va hungrig tjugofyra sju, och han bestämde att idag är jag data nörd sen imorgon är jag typ skatare,
sen hade han en son till som gick i nian, Han var iaf ass glad över att han hade fått tbk sin playstation 3 och trevlig va han x)
 Tävlingen,
Jag hade tävling och de gick bra, vi tävlade hiphop grupp och kom sist på 4plats men men , singel tyckte jag att de gick skit bra fast jag bara kom på 6 plats , disco gruppen va ass bra vi kom till final vår första tävling och kom 7:a av 14 stycken men de va bra endå xD, disco singel vet jag nte men nej jag va sämst hahha, lolipop,

PUSS, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0