Örebro.....

heej allihopa igår va jag med soffia, ett tag sen va jag me jessica, maja,maja och jossan

jossan träffade några killar som rökte vattenpipa så hon rökte med dom och jag letade efter maja och maja och grejer hahha hade skit kul vad gjorde alla??

jag sa till soffia att jag ska typ bråka med dalal, aa det fittiga va att hon berättar de för dalal också
jag blev fett sur på henne för att hon kallar meej hora och vad faan har jag gjort henne??, om du ser det här asso svara meej vad har jag gjort för ihelvete?
De e bara OMG att vara sur och kalla meej för hora om jag inte har gjort ngt!!!
Okey, pallar inte bry meej vänta rör hon meej eller bråkar jag ska fixa misshandel asso de e inte svårt och de ska hända när hon är själv isf oj, kanske snackar lite mkt men jag är sur som in ihelvete,
Palla leka något först du var mammas lilla flicka men nu är du en kaxig tjej som leker och vill bli fjortis usch!
om du säger att jag ekar soffia det e fan du ska du oxå ta hål i naveln? hahha ekare skit asso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0