OMG...

Heej.....<33 vag gör alla bloggare?

OMG...Asso förlåt jag har haft så jävla kul så glömde bort att blogga ;o
men nu jävlar ska jag blogga på som faan varje daag och nu om jag inte gör de så ska jag skriva att jag bloggar de här dagarna :P

Torsdag: hahha va med sanna...vi köpte skor jag ett par super fiina klack från sko punkten 299;- efter va jag med Fia
                 och vi gjorde som vanligt typ ingen ting ja vi har alltid tråkigt :P




Fredag:Jag va i nacka med mamma och pappa och shoppa kläder för 1256:- ,
             ja då blev det en shopping dag :P.....

jeans legginsen från MANGO 249,-


kortbyxor från NEW YORKER 99,-


kjol från  gina 99,-
köpte två par leggings från gina oxå 99,- st.



tröja från intersport på rea 350,- (org.700,-)


 linne från Zara för 159,-
köpte  en kjol oxå för 99,-

lördag: Åkte in till stan kollade på kläder med linda och clara, efter bio så klart änglar och dimoner

söndag: Träning :D


Kommentarer
Postat av: Ellinor

snyggt :)

2009-07-23 @ 22:10:51
URL: http://helloelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0