Några dar vet inte hur länge jag har varit borta...

Tjoo, Vad gör alla söta bloggisar??


Ni komme rväl ihåg min "DUMHET"
ja som vanligt när man kommer till skolan är allt bara skit en person snckar jävla mycket skit you know,
men en tjej som heter sandra trode på att jag hade sakt
 "jag kan slå ner henne hon kan kaxa hur mkt hon vill"
men vafan jag har inte ens sakt de man blir jävligt irriterad, jag pallar barainte med alt shit snack om atta jag har snackat shit omm allt och alla,
lixom de  känns som om hon/han är avundsjuk på något sätt.

Igår, så var jag med frides sen kom lee vi gick runt på sångvägen, sen skulle frides hem,
jag och lee stack hem till mig sen för jag skulle äta ..efter gick vi ut med hennes dog..hahha de va kul..
jjag släppte honom i en liten lekplats och han började gräva och lee blev "sur" men hon stack hem och åt jag gick till soffia, sara och nor..sen kom lee och hennes kompis Elin..
vi gick till biblan och stökade lite hehe.. vakterna kom och hämtade oss XD men kompisar med vakterna blev vi,
Soffia hämtade ketchup iich la de på hästen rumpa ( hästen hade mens )
senare på kvällen fick vi gratis glass av BK (burgerking).....GOTT!..... jajja mer hänte men måste gå...

PUSS OCH KRAAM!


Kommentarer
Postat av: XOXOjulia

fin blogg. kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar och lägg till mig på bloglovin! =) kram

2009-05-20 @ 12:19:24
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0