...Summer...

jag har haft skol avslutning igår :D...

jag hade en svart kjol och ett vitt linne xD jag hade iga leggins :P..

hahha...två tjejer i min klass hade bakat muffins och gjort något med de ;-)
bara för att killarna hade spottat i deras glas förut :-P

några bilder från avslutningen :-D

asso förlåt men r hos saga och hon hittar inte sin kabel så sätter in de ikväll......



igår efter avslutningen träffade jag saga och sen tittade vi lite på datan oh hyrde film två stycken faktist " THE CHIAR" & "SEX DRIVE" hahha nu ska jag äta så ses ikväll....

Kommentarer
Postat av: Anonym

TÖNT du vet ju ingenting! skriv inte saker som du inte vet nåt om -.-

2009-09-12 @ 12:59:34
Postat av: Anonym

JÄVLA CP UNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU TROR ATT DU VET SÅ JÄVLA MYCKET MEN DU ÄR HELT JÄVLA HJÄRNINKOMPETENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-08 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0