Hemmakväll.



Hej allihoppa.
Idag har jag vart hemma hela dagen, gick ut med hundarna en stund sen bara tagit det lungt.
Runt tre pratade jag med Åsa, och så bestämde vi oss för att träffas, och då åkte vi tlll sumpan, och gjorde inget speciellt.
Var med henne någon timme eller så, sen runt sju-åtta så smsade Saga mig & frågade om jag ville komma hem till henne, så tog pendeln till karlberg och bytte dära för att åka till solna. =)

Först var vi bara här hemma hos henne, tog lite foton & sådär, tog det lungt. Sen bestämde vi oss för att dra ut till grodan, som ligger här en bit ifrån.
 Påväg hem från grodan gick vi in på COOP och köpte läsk och choklad, mums!
Nu ikv ska vi bara ta det lungt, chilla, mysa och titta på film o.sv !

Hoppas alla har en trevlig kväll så ska jag försöka uppdatera imorn med ! Puss

Kommentarer
Postat av: O l i v i a

Har du en svart likadan som den vita? :)

2009-04-10 @ 17:44:30
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: vera

har du långt hår nu?? Länge sen man såg dig :P

2009-04-12 @ 18:54:58
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0